dziga: (Default)
[personal profile] dziga
У вівторок 10 листопада, об 11:00, під Лук'янівським СІЗО (м. Київ, вул. Дехтярівська, 13, станція метро Лук'янівська) відбудеться акція протесту проти кримінального переслідування художника-акціоніста Олександра Володарського. 

Учасники акції протесту під Лукьяновскім СІЗО вимагатимуть негайного звільнення Олександра Володарського та припинення кримінального переслідування, яке він зазнав через мирну акцію. Посадові особи МВС України, причетні до необґрунтованого порушення кримінальної справи щодо Олександра Володарського, повинні бути притягнуті до відповідальності.



Переслідування митця та блогера Олександра Володарського – лише за участь у перформансі біля Верховної Ради України – є грубим порушенням права людини на мирне вираження власних поглядів.



Нагадаємо, що 2 листопада Олександр Володарський та його анонімна партнерка провели перформанс голяка, під час якого імітували статевий акт біля будівлі Верховної Ради України. Ця акція мала привернути суспільну увагу до масових порушень прав людини в Україні, а також до ганебного антидемократичного закону «Про захист суспільної моралі» та репресивної цензури Національної експертної комісії з питань суспільної моралі.

Конституція України та Європейська конвенція про захист прав і свобод гарантує вільне вираження поглядів кожній людині. Ця свобода охоплює перш за все ті форми їх вираження, які зачіпають за живе, ображають або навіть шокують представників державної влади (зокрема, справа Хендісайд проти Великобританії, 1976).

Кримінальне переслідування громадянського активіста з боку МВС свідчить про порушення міліцією базових принципів прав людини. Проти кримінального переслідування Олександра Володарського вже виступили відомі правозахисники, художники та письменники, діячі культури, громадські активісти.


Контакти для преси:

Євгенія - 097 594 80 13

Олег - 063 393 71 33
 

Date: 2009-11-09 09:27 pm (UTC)
From: [identity profile] ledilid.livejournal.com
а під СІЗО теж трахатися імітувати статеві акти будуть?

Date: 2009-11-09 09:28 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
не факт, уже будуть боятися.

Date: 2009-11-09 09:31 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
а шітман, значицця, не боявся?

Date: 2009-11-09 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
мабуть, не настільки, я впевнена, що він не розоаховував на те, що зараз буде сидіти в СІЗО.

Date: 2009-11-09 09:39 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
ну канєшно
вийшов бороцця їбацця протів бєспрєдєла, а думав, шо його нєжно пожурять і насварять пальчиком?

та ж стільки років усі "правозахисники" кричать який в україні фошизм - шо ж ніхто йому не розказав?

Date: 2009-11-09 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
ну чого ж ці органи не виявляють своєї "кмітливості", і ідуть на поводу того шітмана?

Date: 2009-11-09 09:44 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
ну чого можна чекати від тупих органів (ми ж всі знаєм шо вони тупі)? а от умний митець мав би розуміть на яке діло іде

Date: 2009-11-09 09:47 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
ваша версія, що він прекрасно знав, на що іде, їх скомпрометував, бо ж всім відома їхня тупість і тепер за радістю сидить? А для чого це йому? Щоб дискредитувати наші органи? так вони вже настільки дискредетовані, що далі це робити вже нікому не треба... чесно кажучи, я не знаю, чим би вони могли мене здивувати, хіба тільки тим, якби не посадили, а вийшли і презервативів дали, чишо.

Date: 2009-11-09 09:51 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
от для чого це йому я дійсно не знаю
не бачу ніякої користі ні для кого

Date: 2009-11-09 09:55 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
а людину шкода, за що їй сидіти? Навіть якщо вважати це за його ж дурість, то це ще не привід.

Date: 2009-11-09 09:57 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
та звичайно
хай випускають, хіба ж мені шкода

Date: 2009-11-09 10:01 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
ну от і порозумілися:)

Date: 2009-11-09 09:33 pm (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
люди-"митці", які не придумали нічого кращого оголеності і вульгарності, в мене нічого не визивають

Date: 2009-11-09 09:36 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
та вони мають право на вираження свого протесту. Та комісія бореться з вітряками, ось вони і пішли "найвідкритішим" для тої комісії методом...

Date: 2009-11-09 09:41 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
а чо кстаті якись шітман, живущій, як я розумію, в німеції, вийшов протестувать?
де ж наші?

Date: 2009-11-09 09:43 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
вийшов потестувати там, де йому здалося більше утиску, я так думаю. Хоча чесно, його пости ніколи не читала, тому не можу судити дуже об*єктивно, та позиція у мене така, що за таке в тюрми не саджають.

Date: 2009-11-09 09:46 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
та і я шитаю, шо в тюрму це занадто
штраф це цілком достатньо (ну і пару піздюлін від міліції, без цього ніяк)

цікаво, а от в нюрнбергу можна ето самоє під ратушою?

Date: 2009-11-09 09:54 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
ну за це б їх не посадили, це точно, але міліція б приїхала. До того ж у нас, як відомо, була не просто ситуація: вийшло двоє голих, які імітують статевий акт, вони ж це робили з певною ціллю, там і плакати були, за що вони вийшли. Саме за таких обставин їх би точно не посадили.

Date: 2009-11-09 09:45 pm (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
то спірне питання чи опускатись до рівня комісії
просто 2 людини, не завдавши собі і іншим пошкоджень, можуть тільки роздягнувшись привернути увагу
а комісія - вона що тільки двом заважає?
ну тобто як на мене - то піар чистої води і не повага + не бажання/не вміння/відсутність необхідності організації чогось масовішого і дієвішого, а не просто провокаційного

Date: 2009-11-09 09:50 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
так вони тільки й роздягнуті були, вони той акт імітували, а не займалися ним:) Може, це був початок масової демонстрації, яка скоро розпочнеться. Хоча це ще питання, чи люди зберуться. А проти тої комісії багато хто бореться, та толку поки ще мало, так от до таких "методів" вдалися.

Date: 2009-11-09 09:56 pm (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
в тому то й справа - що багато
але вони не зібрали/не організували...просто роздяглись
яка була ціль їхня? привернути увагу? для мене двоє, що роздягнулись в мороз, - не більше ніж хворі
чому біля верховної ради??? стали б під будинком голови нацкомісії...нє?

Date: 2009-11-09 10:00 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
у них ще була група підтримки, правда, маленька. Я на фото бачила людей з плакатами, де пояснювалася суть протесту.
А багато людей на таке і не збереться, у нас більшість взагалі про ту комісію не знає, а якщо і знають, то з такою "пуританською" мораллю, яка в більшості у нас панує, сказали б що правильно та комісія чинить, навіть бгалося б їм ще жорстокіших методів, я впевнена, навіть такі бажання вже не раз чула.

Date: 2009-11-09 10:08 pm (UTC)
From: [identity profile] ot-taka-ja.livejournal.com
зрозумій - я не за тюрму для тих нещасних
але як на мене то ВСЕ вибрано вкрай невдало - більшість(яка не знала чим займається та комісія) від такого нахабства стане їх прихильниками
комісія укріпить свої позиції
і за що боролись? неясно
а укр. сегмент і-нету який наче і проти комісії, теж не за цих демонстрантів
тобто на що вони розраховували???? і чого вони добились???
те що їх можуть штрафонути за неповагу - 100% на кого вони сподівались??? чи просто 350 грн. штрафу - така ціна їхньої розваги?

Date: 2009-11-09 10:25 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
привернути уваги до проблем з ціїю комісією, яких більшість українців так і не побачить, це точно (проте, вони можливо, були кращої думки про більшість українців?)... я не знаю, як уже писала, я навіть його блоґу не читала, може, він хотів показати ницість цієї комісії (хоча знову ж, хто цю ницість бачив, тільки зайвий раз в цьому переконався, а хто не бачив, тому вже ніхто не допоможе...). А може проблема банальна, живе хлопець в Німеччині, уже звик до того життя, і просто в голові у нього не вкладалося, що за це його можуть посадити. В Європі ось таких акцій з голими дупами (пардон) - купа, тут нікого цим і не здивуєш, ця "хвиля" вже років десять тому пройшла, і от він подумав, боротися "знайомими, старими" методами, навіть якщо і не боротося, а епатажності нажити. А наші раз - і хвацько в тюрму. Завтра ця комісія подумає, що у мене зачіска занадто епатажна, ображає навколишніх і в тюрму за це посадять, ну так і дійти про колір очей може, розмір вух, і т.д. Такого не можна допускати, ці люди нікому не нашкодили, от ці довколишні бачили за своє життя стільки задниць, я впевнена, зараз і дитину цим не здивуєш, при таких то засобах комунікації. Взагалі соромно це все, ці дискусії на рівні влада-громадяни-та-нещасна-комісія мали би вестися у зовсім іншій площині, а воно все так ницо, як і вся та влада...

Date: 2009-11-09 10:51 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-final-inf776.livejournal.com
Якщо він усвідомлював брєдовість дій тієї комісії - то невже сподівався на адекватність правоохоронних органів?

Date: 2009-11-10 09:11 am (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
власне моя позиція така, що з цією брєдовістю треба щось робити, а не говорити, що всі знають, на що вони йдуть (бо к нас типу і так закон не працює, то й з хати не виходь). За таке посадити за законом не можуть, в цьому проблема. І як як я вже писала тут купу разів, я поняття не маю, що то за хлопець, які у нього мотивації і т.д. але знаю, що за таке не саджають. Мені така позиція схожа на позицію, коли дівчину гвалтують, а всі кажуть, та сама винна, навіщо сіпдницю натягла (не таких розмірів/кольору, як це б хотілося інишим).

Date: 2009-11-09 10:22 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-final-inf776.livejournal.com
Мій френд в ЖЖ написав щодо цього
"Пусть человек сунул два пальца в розетку. Ничего хорошего в этом, конечно, нет, но это ожидаемо и виноват в результате он сам. Но вот когда такой человек становится борцом против произвола городской электросети – это уже противно."
Загалом я згоден.

Date: 2009-11-09 10:25 pm (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
згоден з тим, щоб він сидів у тюрмі?

Date: 2009-11-09 10:37 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-final-inf776.livejournal.com
Я ставлю проблему інакше - він знав, на що йшов.

Date: 2009-11-09 10:54 pm (UTC)
From: [identity profile] panasuk.livejournal.com
який жах.....я про коменти!!!!!..я просто в шоці, завжди був впевнений, що люди які мають акк в жж є досить інтелектуальні і незакамянілі та непротухлі...чи шо...
Коментами я шокований...таке відчуття, що то репліки бабуль і дідуль з радяньськими психічними ніколи незмінними процесами в голові....ЯКИЙ ЖАХ. Люди ростіть хоч трохи...бляха в якусь курва Польщу чи Словаччину зїздіть, спілкуйтесь більше з лібералами. Ви Дюшана мабуть спалили б...Блядь..

Date: 2009-11-10 09:17 am (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
Слухай, дякую тобі за перший притомний коментар! А то було дуже сумно... Найголовніше, що просто перепостила пост, думаю, може, комусь буде цікаво, бо ж сама я нікуди піти не можу... обговорювали цю проблему з колегами, тут рік тому якраз було шалене обговорення, що ж таке мистецтво, що ні, після того, як група митців почали інстенізувати самогубства в людних місцях. От на таку інстенізацію приїхала швидка і їх хотіли забрати в клініку для психічних хворих, виявилося, що це митці... Я скажу чесно, як громадянка, мені було б набагато травматичніше побачити, як хтось себе вбиває, ніж як хтось задницю показує... і навіть в цьому випадку я би не вимагала, щоб когось за це садили.

Date: 2009-11-09 11:36 pm (UTC)
From: [identity profile] yitnaechani.livejournal.com
Мене ў цій ситуації більш за ўсе дивує реакція громадськості. Ўсі так одностайно почали критикувати та засуджувати цього Володарського. Хоча він насправді і не зробив нічого шкідливого.

І, взагалі, існування цієї Комісії з моралі - це просто якийсь нонсенс. Складається таке неприємне враження, ніби ми живемо не ў вільній європейській країні, а ў якійсь радикальній теократичній диктатурі, накшталт сучасного Ірану.

Date: 2009-11-10 09:18 am (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
О другий притомний коментар! Дякую! Значить, не все так сумно, я про це в попередньому коментарі більше для panasuk прзгорнула.

Date: 2009-11-10 07:33 am (UTC)
From: [identity profile] nepinka.livejournal.com
якщо 2 роки умовно дають сину якогось мажора за те, що збив на смерть жінку. то за 2 гарні оголені тіла біля всенародного борделю треба зробити їх народними героями і почесними докторами Київського національного.

Date: 2009-11-10 09:22 am (UTC)
From: [identity profile] dziga-ya.livejournal.com
а вони багато кого вбивають-гвалтують-грабують і їм нічого... та це не означає, що того, хто не при владі і дупою посвітив, треба садити.

Profile

dziga: (Default)
dziga

May 2014

S M T W T F S
     12 3
45678910
1112131415 1617
18192021222324
25262728293031

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Apr. 9th, 2026 01:15 am
Powered by Dreamwidth Studios